پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
بازدید دانشجویان و اساتید مرکز آموزش عالی علوم پزشکی وارستگان از دستاوردهای پارک علم و فناوری خراسان

بازدید دانشجویان و اساتید مرکز آموزش عالی علوم پزشکی وارستگان از دستاوردهای پارک علم و فناوری خراسان

- 1402/04/03

پارک علم و فناوری خراسان با هدف آگاهی و اطلاع رسانی دانشجویان با شرکت‌های فناور، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین، میزبان دانشجویان و اساتید مرکز آموزش عالی علوم پزشکی وارستگان بود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان، گروهی از دانشجویان و اساتید مرکز آموزش عالی علوم پزشکی وارستگان با هدف تطبیق آموخته‌های علمی و آشنایی بیشتر با اصول و مهارت‌های علمی رشته خود از چند شرکت فعال در پارک علم و فناوری استان بازدید کردند.

در این بازدید که با حضور فاطمه باغبانی، کارشناس امور اجرایی رویدادها پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد، دانشجویان ضمن بازدید از فضای پارک علم و فناوری خراسان و از شرکت‌ احیا درمان پیشرفته بازدید کردند. 

همچنین توسط آقای آهنیان، مدیر عامل شرکت تجهیزات پیشرفته درمان توس دانشجویان با محصول دانش‌بنیان این شرکت آشنا شدند.

 در ادامه نیز نیکا خواجه‌پور، مسئول مالکیت فکری پارک علم و فناوری خراسان به ارائه‌ای از دستاورد‌های پارک علم و فناوری خراسان و نحوه پذیرش ایده و ثبت اختراع در این مجموعه پرداخت و دانشجویان با روند پروش ایده تا اجرایی کردن طرح خود آشنا شدند.

یکی از برنامه‌های مستمر در پارک علم  فناوری خراسان آشنایی و معرفی شرکت‌های اثر گذار و موفق به نخبگان دانشگاهی است و در این حوزه روزانه پذیرای دانش‌آموزان و دانشجویان در پارک علم و فناوری خراسان هستیم.

دانلود پیوست خبر
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.